قلب ممنوع عربستان بارسلونا اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

قلب: ممنوع عربستان بارسلونا اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات نه سر پیازم نه ته پیاز ولی دوست دارم کی‌روش بماند/ اخباری دست ما را در پوست گردو گذاشت ، دایی

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سایپا در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، فردا (پنج شنبه) ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه شهر قدس مهمان پیکان است.

نه سر پیازم نه ته پیاز ولی دوست دارم کی‌روش بماند/ اخباری دست ما را در پوست گردو گذاشت ، دایی

دایی: نه سر پیازم نه ته پیاز ولی دوست دارم کی روش بماند/ اخباری دست ما را در پوست گردو گذاشت

عبارات مهم : سرمربی

سرمربی تیم فوتبال سایپا می گوید تیمش نیاز مبرمی به برد برابر پیکان دارد.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سایپا در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، فردا (پنج شنبه) ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه شهر قدس مهمان پیکان است.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال سایپا در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: ما فردا یک بازی سخت و مهم برابر پیکان داریم. پیکان هر لحظه از تیم های خوب لیگ ما است و سال پیش هم نتیجه های خوبی را کسب کرد. آن ها توانستند در بازی اول برابر استقلال یک امتیاز بگیرند. ما فردا برابر استادمان مجید جلالی درس بعد می دهیم. او استاد من هست. با در نظرگرفتن این که در شروع لیگ هستیم نیاز مبرم به این سه امتیاز داریم.

نه سر پیازم نه ته پیاز ولی دوست دارم کی‌روش بماند/ اخباری دست ما را در پوست گردو گذاشت ، دایی

او افزود: ان شاءالله جایگاهمان در جدول رده بندی را تثبیت کنیم. تمرینات خوبی داشتیم ولی متاسفانه دو، سه بازیکن مصدوم داریم که امیدوارم به بازی برابر پیکان برسند. در بازی آخر فصل قبل در زمین شهر قدس به مشکل توانستیم پیکان را شکست دهیم. امیدوارم فردا با یک بازی خوب پیکان را شکست دهیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا ادامه داد: هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. مطمئن باشید که از تمام نقاط زمین جهت ضربه زدن به حریف استفاده می کنیم. ان شاءالله فردا بتوانیم فوتبال بهتری نسبت به بازی اول نشان دهیم. ما در بازی اول خوب بازی نکردیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سایپا در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، فردا (پنج شنبه) ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه شهر قدس مهمان پیکان است.

دایی راجع به فعالیت سایپا در فصل نقل و انتقالات گفت: فصل نقل و انتقالات تازه جهت ما شروع شده است هست. در بعضی پست ها نقطه ضعف داریم.

او در پاسخ به این پرسش که آیا نشانه این تیم کسب سهمیه لیگ قهرمانان آسیا هست، توضیح داد: خیلی سریع است که راجع به این عنوان صحبت کنیم ولی یکی از اهداف ما رسیدن به لیگ قهرمانان آسیا هست. نشانه ما این است که نسبت به پارسال نتیجه بهتری بگیریم. اگر خودمان خوب کار کنیم، قهرمانی دور از دسترس نیست. ما اهداف بزرگی داریم که ان شاءالله با بازیکنان جوانی که اضافه کردیم به این موفقیت برسیم.

سرمربی تیم فوتبال سایپا راجع به احتمال حضور کی روش روی نیمکت الجزایر بیان کرد: ان شاءالله کی روش بماند و تیم ملی را هدایت کند ولی راجع به این که عالی ترین گزینه کیست، کسانی هستند که بهتر از من و شما فکر می کنند و آن ها تصمیمات مورد نیاز را می گیرند.

نه سر پیازم نه ته پیاز ولی دوست دارم کی‌روش بماند/ اخباری دست ما را در پوست گردو گذاشت ، دایی

دایی در پاسخ به این پرسش که آیا پیشنهادی جهت خارجی یا داخلی بودن سرمربی احتمالی تیم ملی فوتبال دارد یا نه، گفت: در ادامه من پیشنهادی ندارم چون نه سر پیازم نه ته پیاز. من دوست دارم که کی روش بماند و تیم ملی را در جام ملت های آسیا هدایت کند.

او در ادامه راجع به نام گذاری هفته دوم لیگ برتر جهت اهدای خون، اظهار کرد: من اهدای خون را انجام می دهم که هر دفعه بی سر و صدا بوده است منتها دفعه آخر گیر افتادم و پرسروصدا شد. بنظرم اهدای خون می تواند به سلامت جامعه یاری کند به این خاطر که کسی که خون می دهد باید خیلی از پرسشها را رعایت کند و از خیلی چیزها فاصله بگیرد. با این کار می توانیم هم خودمان را سالم نگه داریم و هم به بیمارانی که خون می خواهد، کمک کنیم.

به گزارش ایسنا، تیم فوتبال سایپا در هفته دوم لیگ برتر فوتبال، فردا (پنج شنبه) ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه شهر قدس مهمان پیکان است.

علی دایی در مورد کارلوس کی روش هم گفت : ما قبلا در مورد کی روش صحبت کرده ایم. از روز اول نه تنها کی روش بلکه هر کسی سرمربی تیم ملی بوده من از او حمایت کرده ام. چیزهای دیگر را دخیل ندانستم چون عاشق تیم ملی هستم. دوست دارم تیم ملی موفق باشد. موفقیت تیم ملی باعث شادابی جامعه و خوشحالی مردم می شود. مردم خیلی از دغدغه هایشان را فراموش می کنند. من دوست دارم کارلوس کی روش بماند. کی روش عالی ترین کسی است که در این وقت محدود می تواند به تیم ملی فوتبال کشور عزیزمان ایران در جام ملت های آسیا کمک کند. او آشنایی کافی دارد و می تواند بهتر از همه کار کند.

سرمربی سایپا در ادامه در مورد اوضاع محمدرضا اخباری، اظهار کرد: متاسفانه بعضی ها خودشان را به کوچه علی چپ می زنند. از روز اول اخباری جزو گزینه های ما بود. هیچ کدام از اعضای کادر من مخالف رفتن اخباری نبودند. اخباری دست ما را در پوست گردو گذاشته هست، نه این که کلوب این کار را انجام دهد.

نه سر پیازم نه ته پیاز ولی دوست دارم کی‌روش بماند/ اخباری دست ما را در پوست گردو گذاشت ، دایی

من هنوز هم از کلوب اوضاع اخباری را پیگیری می کنم. بعضی از صحبت هایی که او کرده است را شنیده ام ولی صحبت هایش را کامل نخوانده ام. متاسفانه بعضی صحبت ها را ناآگاهانه گفته یا به مدلی صحبت کرده است که به نفع خودش باشد. وقت شروع تمرینات ما معلوم بود. اخباری تنها کسی بود که در روز اول تمرینات ما حضور نداشت. او حتی یک بار به سراغ کادر فنی یا کلوب نیامد. بعد از چند روز مدیر برنامه هایش پیش ما آمد و گفت که اخباری در اسپانیا تشریف دارد. او می گوید هفت، هشت پیشنهاد دارد. در تاریخ ۲۷ خرداد ماه خانواده اش به کلوب و پیش آقای درویش آمدند و از او درخواست کردند که اجازه خروج اخباری را بدهند تا او پیشرفت کند.

دایی ادامه داد: من به کلوب اعلام کردم اگر اخباری واقعا می خواهد پیشرفت کند، کلوب اجازه خروج او را بدهد. در همین تاریخ او یک نامه مبنی بر جدایی اش به کلوب نوشته هست. نامه او نیز موجود هست. او گفته که ۱۳ سال در سایپا بوده ولی زمانی که من سایپا را قهرمان کردم اخباری را در این تیم ندیدم. شاید در رده های پایه بوده هست. من فقط او را در تراکتورسازی دیده ام. به نظر من ۱۳ سال، سایپا جهت اخباری زحمت کشیده هست. از زحمات ۱۳ ساله سایپا، تراکتورسازی سود برده است.

سرمربی سایپا ادامه داد: شما می توانید بازی ها را ببینید و متوجه شوید چه اتفاقی افتاده هست. مهم نیست اخباری، دروازه بان کجا بوده هست. دروازه بان منچستر یا تشتک سازی فرقی نمی کند. هر کسی خوب باشد جهت تیم من بازی می کند. من باید از او ناراحت باشم که وظیفه کلوب را مشخص نمی کند. تیم من در لیگ قهرمانان آسیا حضور دارد و اگر دروازه بانی را جذب نکنم باید چه کار کنم. آن قدر این مساله را کش داده است که اصلا دروازه بانی دیگر جهت استخدام وجود ندارد و مجبورم به سراغ دروازه بان خارجی بروم. من باید گلایه کنم نه آقایی که به اسپانیا رفته است.

دایی اضافه کرد: او به اسپانیا رفته است یا خیر این را نمی دانم ولی پیامک مدیر برنامه های او به سرپرست ما موجود است که در آن نوشته شده است است که اخباری به اسپانیا رفته هست. بعد از آن در تاریخ ۲۷ خرداد ماه تقاضای رفتن کرده است و ما هم با درخواست او موافقت کرده ایم ولی امروز چندم است؟ امروز دهم مرداد ماه هست. حساب کنید ببینید که این آقا چند روز است ما را علاف کرده است تا حال حاضر در مورد این مساله صحبتی نکرده بودم ولی حقیقت این هست. او می خواهد برود و باید کارهایی را در این زمینه انجام دهد. ۱۳ سال این کلوب جهت او زحمت کشیده است و نباید چیزی از این انتقال نصیب این کلوب شود. بعد حق رشد و مانند اینها چه صغیه ای هستند. یکی به من بگوید. او هم خدا را می خواهد و هم خرما را. او هم می خواهد برود و هم می خواهد چیزی به کلوب ندهد. بعد ۱۳ سالی که سایپا روی وی سرمایه گذاری کرده است چه می شود. این سوالات را باید از او بپرسیم و ببینیم که چه جوابی دارد.

سرمربی سایپا در ادامه درحضور احتمالی حقیقی در این تیم، بیان کرد: تا زمانی که اوضاع اخباری ۱۰۰ درصد مشخص نشده هست، نمی توانیم کاری انجام دهیم. اگر اخباری وظیفه ما را مشخص می کرد در آخرهای خرداد ماه یک دروازه بان گزینش می کردیم. اخباری یک بار هم سر تمرین ما نیامد. او یک سال با کلوب قرارداد دارد بعد آیا سر تمرین نیامده هست. ماجرای رضا اسدی هم مثل ماجرای اخباری شده است هست. دو ماه با او تمرین کرده ام ولی از کلوب رفته و درخواست جدایی داده هست. ما الان افتخار می کنیم که جهانبخش با فلان مبلغ به برایتون انگلیس پیوسته هست. رضا اسدی که با ما کار کرده است و می تواند جزو عالی ترین بازیکنان کشور عزیزمان ایران شود، روز قبل از بازی به ما می گوید که می خواهد به دانمارک برود. آن هم به خاطر ۵۰ هزار دلار. ۲۰ درصد از آن را باید به کلوب بدهد. یک مبلغی هم به این و آن بدهد. تازه من با او صحبت کردم و به او گفتم می توانی به تیم ملی برسی و از تیم ملی هم به یک کلوب اروپایی بروی. من رفتم آقای درویش را در کلوب ببینم که دیدم اسدی هم در کلوب حضور دارد. متاسفانه چیزهایی می بینیم که تا به حال ندیده ایم. مگر می شود یک بازیکن قبل از بازی بگوید وظیفه من را جهت جدایی مشخص کنید.

واژه های کلیدی: سرمربی | فوتبال | سرمربی تیم | دروازه بان | لیگ برتر فوتبال | اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار