قلب ممنوع عربستان بارسلونا اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

قلب: ممنوع عربستان بارسلونا اخبار ورزشی و نتیجه های مسابقات

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار ورزشی و نتایج مسابقات هر بازیکنی می‌خواهد برود به سلامت / برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید واقعیت را دید. بازیکنانی که رفته‌اند آرزوی موفقیت برایشان دارم و محرومیت از سوی فیفا هم مانع از جذب سروش رفیعی و سایر بازیک

هر بازیکنی می‌خواهد برود به سلامت / برانکو

برانکو: هر بازیکنی می خواهد برود به سلامت

عبارات مهم : برانکو

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید واقعیت را دید. بازیکنانی که رفته اند آرزوی موفقیت برایشان دارم و محرومیت از سوی فیفا هم مانع از جذب سروش رفیعی و سایر بازیکنان می شود.

به گزارش مهر، کادر فنی پرسپولیس در حالی تعطیلات میان فصل را پشت سر می گذارد که به علت محرومیت این کلوب از سوی فدراسیون بین المللی فوتبال از حضور در پنجره نقل و انتقالاتی نتوانستند لیست خریدی را به حمیدرضا گرشاسبی تحویل دهند تا وی به عنوان سرپرست کلوب پرسپولیس مشغول خرید و مذاکره با بازیکنان مدنظر شود.

هر بازیکنی می‌خواهد برود به سلامت / برانکو

با این حال خروج بعضی بازیکنان نظیر صادق محرمی و فرشاد احمدزاده از لیست بازیکنان به علت ترانسفر به باشگاههای اروپایی موجب شد تا گرشاسبی با اجازه برانکو ایوانکوویچ وارد مذاکره با بازیکنان تازه شود.

برانکو ایوانکوویچ در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص این عنوان گفت: بله! من با آقای گرشاسبی ارتباط تنگاتنگی دارم. کاملا مانند هر لحظه هماهنگ هستیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید واقعیت را دید. بازیکنانی که رفته‌اند آرزوی موفقیت برایشان دارم و محرومیت از سوی فیفا هم مانع از جذب سروش رفیعی و سایر بازیک

سرمربی پرسپولیس راجع به حضور بازیکنانی نظیر سروش رفیعی و مهدی شیری در لیست خریدش تصریح کرد: کلوب از حضور در نقل و انتقالات محروم هست. بنابراین نمی توانیم بازیکن تازه بگیریم. بازیکنانی که نام بردید خوب هستند ولی کلوب از حضور در نقل وانتقالات محروم هست. روزانه با آقای گرشاسبی در تماس هستیم و کاملا می دانیم چه اهدافی را دنبال می کنیم. ولی شرایط فعلی را که محروم هستیم هم در نظر بگیریم.

صحبت های ایوانکوویچ نشان می دهد طرفداران تیم پیروزی (پرسپولیس) امیدی به بازشدن پنجره نقل و انتقالاتی این تیم نباید داشته باشند و این تیم باید با اوضاع موجود، مسابقه های فصل آینده لیگ برتر و همچنین ادامه بازی های لیگ قهرمانان آسیا را شروع کند.

سرمربی سرخپوشان پایتخت که این روزها در کرواسی به سر می برد در ادامه صحبت هایش با خبرنگار مهر، راجع به رفتن صادق محرمی و فرشاد احمدزاده از پرسپولیس و همچنین نبودن نام محسن مسلمان در لیست بازیکنان مدنظرش تصریح کرد: تک تک بازیکنانی که اسم بردید جهت پرسپولیس زحمت کشیدند و جهت آنها آرزوی موفقیت می کنم. همین و بس! جهت تمام آنها عالی ترین ها را در تیم های جدیدشان آرزو می کنم. ما هم به کارمان با تمام قدرت ادامه می دهیم تا به اهدافمان برسیم.

هر بازیکنی می‌خواهد برود به سلامت / برانکو

برانکو ایوانکوویچ در حالی نگاه خوشبینانه خود را جهت مسابقه با تیم هایی نظیر سپاهان، استقلال پایتخت کشور عزیزمان ایران و تراکتورسازی تبریز که در نقل و انتقالات خیلی جدی حضور دارند حفظ کرده است که شایعات زیادی نیز اطراف تخریب احتمالی سرمربی موفق سرخپوشان در همان بازی های ابتدایی لیگ برتر و به وسیله بعضی افراد خاص به گوش می رسد. اودر پاسخ به این پرسش که بعضی ها شما را ترساندن کرده اند که اگر در سه هفته نخست لیگ برتر امتیاز نگیرید تیم را به هم می زنند اظهار داشت: حقیقتش این است که بطور دقیق متوجه این صحبت نمی شوم و نمی دانم از کدام اتفاق صحبت می کنید.

سرمربی پرسپولیس که بار دیگر از سوی کارلوس کی روش بطور غیرمستقیم متهم به بعضی رفتارهای دوگانه شده است است در فاصله چند روز مانده به شروع مسابقه های جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه گفت: من سرمربی پرسپولیس هستم و کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی. بهتر است من راجع به تیم خودم صحبت کنم و کی روش هم راجع به تیم ملی. تنها می توانم جهت تیم ملی در جام جهانی آرزوی موفقیت داشته باشم و امیدوارم بازی های خوبی انجام شود.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: باید واقعیت را دید. بازیکنانی که رفته‌اند آرزوی موفقیت برایشان دارم و محرومیت از سوی فیفا هم مانع از جذب سروش رفیعی و سایر بازیک

برانکو ایوانکوویچ بار دیگر نشان داد نمی خواهد خودش را بی علت وارد حاشیه های ناخواسته کند. او جهت بازیکنانی که رفتند آرزوی موفقیت کرد و با احساسات هواداران جهت جذب بازیکن تازه هم بازی نکرد. پروفسور پرسپولیسی ها وارد جنگ با کی روش در آستانه بازی های جام جهانی هم نشد تا هرگز بعد از اتمام این بازی ها محکوم به عدم همکاری شود.

واژه های کلیدی: برانکو | سرمربی | موفقیت | بازیکنان | پرسپولیس | پرسپولیس | سرمربی تیم | لیست بازیکنان | سرمربی تیم ملی | برانکو ایوانکوویچ


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار